Info

Grąžinimo taisyklės

Mobilieji telefonai ir jų priedai

Visoms šioms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite tokių prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos garantiniame talone ir prekės naudojimo instrukcijoje.

Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas.

Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentą ir prekės garantinį taloną bei visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus. Garantijos galiojimo metu garantinis remontas atliekamas nemokamai. 
Pastaba: nuo 2010 m. rugsėjo 09 d. prekės pirkimo dokumentas (PVM sąskaita faktūra) kartu yra ir garantinis talonas.

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
  • suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
  • informacijai, esančiai informacijos nešikliuose, garantija netaikoma. Išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos.

Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 (keturiolika) dienų nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.Kokybiški mobilieji telefonai ir jų priedai gali būti grąžinami tik per teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis Taisyklių 11 punkte nurodytų reikalavimų. Šiuo atveju prekės grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.


}